tisdag 10 mars 2009

Snörvel och host...

Blir det aldrig sol och värme???!!!??? Alla snorar, hostar och har feber mest hela tiden nu känns det som...
Mikaela har varit sjuk sen i Onsdags... Blir sååå trött, trodde att hon skulle kunna gå till skolan idag men icke... Igår kväll hade hon rejäl feber och en hemsk värk i kroppen... Stackarn...

Det känns som att våren är alltför avlägsen just nu... Så fort det ens börjar töa lite lite lite så kommer det en dm nysnö!!! Usch! Just nu avskyr jag den verkligen mer än vanligt.

Mitt viktväkteri har iaf gått bra än så länge. Guldstjärna första veckan! Jippi och GRATTIS syster!!! Men det ska man väl kanske inte vänja sig vid! Kommer alltid tuffare veckor imellanåt.
Något som känns väldigt skönt är att kalastiderna just för tillfället tagit en paus.
Vi har inom en månad lyckats passa in 5 födelsedagar bland dom närmaste!!! Mycket, tårta och fika att stå emot där!
Gjorde en jättegod Fraiche tårta när både Kellie och jag fyllde. Det gäller ju att ha alternativ för att inte falla förfrestelsen... Min förhoppning till lördagens vägning är minus 0,5kg till minus 1kg. Ett rimligt mål. Men självklart tar jag gärna en till stjärna!;)

En annan skoj sak som hände idag var att min telefon som varit lämnad på lagning är tillbaka, eller rättare sagt en helt ny för jag fick en utbytes telefon. Har saknat den och Mikaela har saknat sin för den har jag lånat i drygt en månad nu... Hon fick påfyllning på kontantkortet som tack för hjälpen.

Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe med min mamma istället för att vara osocial vid datorn! =)

Ha en så bra dag ni bara kan i vinterskitvädret!!! Med starka önskemål om SOL!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar