torsdag 26 februari 2009

Nu kör vi!

Jaha då har man blivit en viktväktare då... Känns bra faktiskt! Lite motigt att få i sig frukosten bara, jag brukar i stort sett alltid hoppa över den. Men nu är det slut med fuskande... Blir nog lättare när man vant sig, tar väl ett par dagar.
Har iaf druckit mkt vatten och ska nu ge mig på recepten å bestämma lunch. Finns ju så mkt gott och man behöver verkligen inte va hungrig. Mitt stora problem är ju godis som så lätt slinker ner och Jonas kladdkaka som han gärna bakar på kvällen... Hmm Light recept på sånt någon???
Betalade in ett månadsmedlemskap, det var väldigt förmånligt och det här kommer ju ta ett tag.
Mitt första mål för vecka ett är ju just att stå emot suget, bryta vanor och få nya vanor. Klarar jag det så bör ju delmål 2 va i hamn, minus på vågen på torsdag... Men det är mkt som ska tänkas om och först och främst låta bli=) Men det klarar vi!! Eller hur?!?
Om nu bara all slask och modd på vägarna här kunde försvinna så att man kan komma ut på promenader så vore ja nöjd!
Helt omöjligt att ta sig fram med vagn!
-10% till skolavslutningen!

Fick förresten ett leende av Melwin igår! Sååå söt och moster blir sååå stolt!
Kan inte fatta att ett helt år gått sen Kellie var så liten! Och storasystrarna ska vi ju inte en prata om! Det går bara inte in! Känner mig fortfarande som en nybliven mamma emellanåt! Konstigt...

Ne nu ska ja fixa lunch medan liten sover i vagnen ute i solen!=) Härligt!

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar