tisdag 10 februari 2009

Såå söt!

Hade räknat med att få vänta några dagar innan jag skulle få se underverket live så jag var omåttligt stolt och glad när jag blev medbjuden att träffa Melwin igår kväll. Vi måste sett skoj ut, två nervösa storasystrar, en nervös mormor och en nervös moster på väg in på sjukhuset!
Alla tycker väl att ens eget barn är gulligt men lilla Melwin är verkligen en "bild-bebis" Så otroligt söt och bara helt perfekt! Så liten och SÅÅ efterlängtad!
Kusinerna väntar otåligt på att få träffa bebisen eller lillebror som dom säger så vi ska skicka med videokameran idag när mormor & morfar åker ner. Dom ska få träffa honom till helgen när han kommit hem om syster orkar och så.
Tror att jag börjar bli gammal för jag blev alldeles rörd när första bilden kom så då grät jag och det hann bli fler gånger under dagen...
Tog en massa bilder igår såklart och någon kanske hamnar här så småningom men inte än.

Nu till något helt annat. Jonas är sugen på att stålla ut sin Triton och ligger nu i hårdträning. Dom arbetar på att ge Triton bättre självförtroende först och främst eftersom att han ännu är en MYCKET försiktig herre men idag blev det även några rundor i utställningskoppel! Såg riktigt bra ut faktiskt! Jag tror att det skulle kunna gå väldigt bra för honom för utseende mässigt har han ALLT!(Red Tails super gener såklart) Han har ett otroligt huvud och fin hållning. Gäller bara att klara av påfrestningen en utställning innebär... Vi får väl se om och när dom anser sig redo, dom har ju iaf roligt på vägen dit. =)

Nu ska jag återvända till soffan och vila lite grann...

Den stolta mostern säger: Ha en toppen dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar